Vidējā vecuma grupa
vecums 4 - 5 gadi
Dienas ritms
Bērnu saņemšana, rotaļspēles, pārrunas ar vecākiem, rīta vingrošana | 7.30 |
Personīgā higiēna, gatavošanās brokastīm | 8.20-8.30 |
Brokastis | 8.30 |
Bērnu patstāvīgais darbs, gatavošanās rotaļnodarbībām | |
Rotaļnodarbības ar integrētu mācību saturu** | 9.00-11.30* |
Bērnu patstāvīgais darbs, personīgā higiēna, gatavošanās pastaigai | |
Pastaiga dabā, rotaļas dabā, sporta aktivitātes, vērojums | 11.30-12.30 |
Atgriešanās no pastaigas, personīgā higiēna, gatavošanās pusdienām | |
Pusdienas | 12.30 |
Personīgā higiēna, gatavošanās atpūtai | 13.00 |
Atpūta | 13.00-15.00 |
Piecelšanās, personīgā higiēna, bērnu patstāvīgais darbs centros, rotaļspēles gatavošanās launagam | |
Rotaļnodarbības ar integrētu mācību saturu** | 15.00 |
Launags | 15.40 |
Individuālais darbs ar bērniem, sporta aktivitātes, rotaļspēles, tematiskie pasākumi, bērnu patstāvīgais darbs centros, interešu izglītība pulciņos***, pastaiga, pārrunas ar vecākiem, konsultāciju sniegšana vecākiem. Bērnu aiziešana mājās | 16.00-19.00 |
MK Nr.533 31.08.2012.
* Rotaļnodarbību laikā iekļautas arī pārorganizēšanās starp nodarbībām, relaksācijas un dinamiskās pauzes.
** Izglītības programmā noteikto izglītības saturu, kas sekmē bērna attīstību kopumā, apgūst sadarbībā ar pedagogu interaktīvā pedagoģiskā procesā rotaļnodarbībās ar integrētu mācību saturu un bērna patstāvīgā darbībā, visas dienas garumā nodrošinot vienmērīgu slodzi
*** Tiek organizēti pēc vecāku pieprasījuma
Rotaļnodarbības ar integrētu mācību saturu
Pirmdiena | Otrdiena | Trešdiena | Ceturtdiena | Piektdiena |
Rīta aplis
|
||||
Sociālās zinības un ētika sociālo prasmju attīstīšana, iepazīstināšana ar apkārtni un sabiedriskās dzīves norisēm | Angļu valoda** | Dabaszinības Iepazīstināšana ar dabu | Latviešu valoda rakstītprasmes un lasītprasmes veidošana | Latviešu valoda runas attīstīšana dzimtajā valodā |
Matemātika | Mūzika 9.30-10.00 | Vizuālā māksla zīmēšana, gleznošana | Mājturība un tehnoloģijas aplicēšana, konstruēšana | Mājturība un tehnoloģijas mājturība, rokdarbi |
Vizuālā māksla veidošana | Latviešu valoda iepazīstināšana ar literatūru un folkloru Folklora 10.00-10.30 | Franču valoda** | Mūzika 10.00-10.30* | Folklora 10.00-10.30 |
Franču valoda** | Fiziskā izglītība un veselība Z 10.30-11.00* | Angļu valoda** | Fiziskā izglītība un veselība Z 10.30-11.00* | |
Fiziskā izglītība un veselība G | Fiziskā izglītība un veselība L | Fiziskā izglītība un veselība Z/k |
Integrētās nodarbības var tikt mainītas saistībā ar bērna aktuālām vajadzībām, aktuālām norisēm dabā, sabiedriskās dzīves norisēm
* laiku norāda tām nodarbībām, kur tam ir nozīme iestādes kopējo telpu noslogojuma plānošanā
** Nodarbību apgūst ar integrētu mācību saturu un ikdienas saskarsmē izmanto bilingvālo pieeju (mācību satura un valodas apguvi vienlaicīgi).
L- laukumā Z- zāle, vada grupas skolotāja Z/k- zālē, kustību rotaļas G- -grupas telpās |
(Pirmsskolas Izglītības programma 0101 11 11 II. (4) |